Leadership Awards 2018
- Escrito por IngenioAlumni
- Publicado en News
- Visto 2181 veces
- tamaño de la fuente disminuir el tamaño de la fuente aumentar tamaño de la fuente
- Imprimir
Premis internacionals de Lideratge 5a edició
#LeadershipAwards
Reconeixement als Líders de l'Any
Com a resultat del Treball de recerca que es realitza desde l'observatori de Bones Pràctiques de Lideratge de INGENIO, leadership school, els alumnes de cada promoció del Màster de direcció i Lideratge realitzen una enquesta a líders d'empreses ubicades al país, per a determinar el nivell de Lideratge Autèntic, un model de lideratge que es construeix sobre 4 pilars: el personal (autoconeixement), l'interpersonal (coneixement dels altres), l'ètic (els valors i la seva congruència) i el cognitiu (model mental de presa de decisions i resultats).
Es realitza una medició del mateix amb un instrument (enquesta) validat científicament, que es va elaborar a la Universitat de Harvard. L'enquesta la respon el líder i el seu equip més directe.
Es fa reconeixement a aquells que obtenen unes medicions superiors al 70%.
Entre d'altres han obtingut el reconeixement, entre altres, IFR, RODI, SUPSA, INDRA, SAGE, ICG, CAFÉS BATALLA, DEKRA, SIMM, ILERDA SERVEIS, NAYOX, SANITAS RESIDENCIAL, TALLERES RUFRE, SOFOS SOLAR, etc.
Premiats 2018
Fundació privada Terra Alta | 92% |
Serveis Atenció a les persones | 88% |
Semic | 84% |
Prefabricats Pujol | 81% |
Control Motor | 77% |
Fundació privada Ilersis | 76% |
Tots ells configuren el Ranking de Lideratge directiu, un model per l'èxit.